人気ブログランキング | 話題のタグを見る
ブログトップ

~シアターRAKUブログ~

rakujyuku.exblog.jp

ベストアンサンブル賞をいただきました!

ベストアンサンブル賞をいただきました!_a0132151_22123863.gif

「楽塾歌舞伎☆十二夜」カナダVictoria Fringe に参加して
昨日全員無事に帰国いたしました。

最終日に行われた結果発表では
フリンジに参加した55組中10組が選ばれるPick of Fringe Awardsのひとつである
Best Ensemble 賞をいただきました!
ベストアンサンブル賞をいただきました!_a0132151_13324636.gif


今年の賞は観客ひとりひとりが投票する1-5の採点表の合計点で決まるという方式でした。
ビクトリアの観客はとてもとても優しくて、あふれるほどの笑顔と笑い声、拍手と歓声で初めての海外公演に参加した私たちを迎え入れてくれました。


ベストアンサンブル賞は楽塾を応援してくださったすべてのみなさま、
あたたかく迎えてくださったビクトリアフリンジの観客、スタッフ、すべてのみなさまのおかげでいただいたと思っています。

ありがとう、としかお返しすることばがないのですが

本当に本当にありがとうございました。
ベストアンサンブル賞をいただきました!_a0132151_13342275.gif


We don't know how to thank you enough to all of you!

Intrepid Theatre のサイトより抜粋いたします。
Pick of Fringe Awards!
September 3rd, 2013

Audience Ballots, scored from 1-5, were tallied at the end of the festival. The top rated show was the overall pick – shows over a rating threshold received awards in their genre categories.

OVERALL AUDIENCE PICK OF FRINGE: An Improvised Quentin Tarantino – Paper Street Theatre

Ensemble: The Twelfth Night in KABUKI Style – Ryuzanji/Rakujuku

Female Solo: Promise and Promiscuity – Penny Ashton

Male Solo: TIE Rob Gee – Forget Me Not & Jeff Leard – The Show Must Go On

Drama: Confession’s of a Fairy’s Daughter - dancingstorysinger

Comedy: Syphilis: A Love Story - Word Solutions Theatre Collective

Spoken Word: Richard Tyrone Jones’s Big Heart - Utter! Spoken Word

Musical: Melody Moore – Stumblebum Productions

Clown: Fools for Love – Small Matters Productions

New Play: TIE: Judgement Day / New Blood Theatre and Assassinating Thompson / Monster Theatre

Family Fringe: TRUNK! - Kerploding Theatre

Physical Theatre: 2 for Tea – Life & Depth

Dance: Grim – Broken Rhythms Dance

Variety: The Birdmann in Momentous Timing - The Birdmann

Most Loved on the iPhone Fringe App!: Grim


RYUZANJI COMPANY の Facebookにはリアルタイムのご報告がアップされています。

以下劇評のリンクです。
CVVMagazineのReview

THE CRAIGーTHE AUDIENCE REVIEW FORUM OF THE VICTORIA FRINGE THEATRE FESTIVAL

The MarbleのReview



にほんブログ村 演劇ブログ 劇団・役者・裏方へ
にほんブログ村
にほんブログ村 演劇ブログへ
にほんブログ村
CoRichブログランキング
by rakujyuku | 2013-09-04 13:34 | 2013十二夜VICTORIA | Comments(0)
<< fringe doll? Twelfth Night: ... >>